Call
Close
Close
Upnet
Customers Support
Auditul IT
O afacere de success are nevoie de o infrastructuă IT mereu online
Auditul IT
Ca să știm cum vă putem ajuta trebuie sa aflăm unde sunteți acum, ce tehnologii și servicii folosiți și care sunt așteptările de la ele. În baza acestui audit vom crea un plan de optimizare a serviciilor.

Auditul IT include:

  • Cum folosiți sistemele informaționale
  • Cît de performante sunt sistemele pentru satisfacerea scopului de afaceri
  • Cu ce probleme tehnice vă ciocniți
  • Preocupările dvs. față de modificările ce urmează
  • Este infrastructura IT configurată în cel mai eficient mod pentru a oferi cea mai bună performanță și fiabilitate companiei
  • Impactul financiar a sistemelor curente
  • Cerințele către capabilitatea de restabilire a datelor

Orice nu am identifica în timpul auditului, ne vom asigura că este clar tuturor părților ce planificăm a modifica în scopul optimizării, și cît de important e asta.

Vom discuta împreună rezultatele acestui audit, de asemenea vă vom propune modificări de optimizare cît și vom agrea, împreună, prioritățile fiecărei sarcini. Unele sarcini vor necesita careva investiții, altele pot fi parte a procesului de on-boarding, adică configurări adiționale în prestarea serviciilor de mentenanță a Infrastructurii IT.

Auditul IT face parte din serviciul nostru pentru a înțelege exact ce este mai bine pentru afacerea dvs.
Întrebări de răspuns în timpul Auditului IT:
Personalul
Cea mai importantă parte a auditului IT este personalul. Nu are sens în a investi în infrastructură IT dacă aceasta nu îmbunătățește experiența utilizatorului final. Vom discuta cu personalul în scopul de a afla care sunt așteptările și dacă întîlnesc probleme tehnice care le îngreunează sarcinile de serviciu. Scopul este de a ajusta infrastructura IT pentru a eficientiza lucrul personalului.

Rețea
Cît de bine funcționează și cum este configurată rețeaua? Deseori multe recomandări sunt omise, ceea ce aduce compania în fața unui risc. Pînă și diagrama rețelei este importantă pentru a avea o imagine clară care este infrastructura curentă și cum lucrează.
Serverele și stocarea datelor
Vom analiza la fiecare din aspectele infrastructurii IT inclusiv servere, cum sunt configurate acestea, capacitatea lor de stocare, redundanță, scalabilitate și performanță. Vom identifica riscurile asociate acestor criterii cît și vom propune soluții spre rezolvarea acestor probleme.

Firewall
Este punctul de acces spre sistemele IT, pentru a asigura securitatea infrastructurii IT, acest nod trebuie configurat corect, vom analiza detaliat cum este configurat acest nod și dacă necesită careva modificări pentru a eradica careva riscuri la care compania este expusă.


Securitatea periferică
Sunt protejate stațiile de lucru în fața amenințărilor curente, sunt instalate aplicațiile și configurate corect aplicațiile de securitate periferică?
Conexiune
Este conexiunea curentă de ajuns pentru necesitățile curente? În zilele noastre multe din servicii rulează în cloud ceea ce generează o necesitate de banda mai mare. Aveți o eficiență maximă din cheltuielile atribuite acestei conexiuni, sau ceva poate fi optimizat atît pe plan financiar cît și la nivel tehnic?
Copii de rezervă
Deseori companiile nu cunosc cît va dura restabilirea serviciilor în caz de corupere a datelor, ba chiar mai mult nu cunosc dacă va fi posibilă o restabilire la normal în cazul unui incident. Vom analiza cerințele companiei către politicile copiilor de rezervă a informației, care informație este critică și cît de des aceasta ar trebui sa fie copiată pe serverele de backup, efectuarea testelor de verificare a copiilor de rezervă, cît de funcționale sunt acestea și cît de bine acoperă necesitatea companiei.
Disaster Recovery
Este capacitatea unei infrastructuri IT de a fi restabilită în cazul unui incident major precum incendiu, inundație, calamități naturale. În cazul unui incendiu in camera cu servere, va fi posibilă restabilirea serviciilor, și cît va dura asta?
E-mail
Poșta electronica este un instrument vital pentru multe companii. Cît de bine asigură serviciul livrabilitatea mesajelor? Cît de bine lucrează mecanismele de filtrare a spamului?
Utilizarea aplicațiilor terțe
Multe companii utilizează servicii externe, precum instant messaging, e-mail etc... Cît de bine funcționează acestea, și cum ar putea fi optimizate?
Wireless
Conexiunea fără fir a devenit vitală pentru orice companie. Însă cît de securizată este ea? Cît de bine acoperă suprafața oficiului/locației?