Serviciul de gestionare a infrastructurii IT este despre administrarea și gestionarea tehnologiilor, informațiilor și datelor într-un mod proactiv. Domeniul său de aplicare variază de la desktop la rețea, stocare, date, securitate și servicii bazate pe cloud - fără a uita de oamenii angajați pentru a menține totul funcțional. 
 Scopul principal al serviciului de gestionare a infrastructurii IT este minimizarea timpului de nefuncționare a serviciilor. În plus, o echipă de întreținere IT care furnizează servicii de administrare a infrastructurii este responsabilă pentru probleme, inclusiv managementul ciclului de viață al activelor, problemele de rețea și conectivitate, precum și de întreținerea dispozitivelor. 
 De ce ați considera outsourcing-ul o soluție în gestionarea infrastructurii IT. Care sunt beneficiile?  
 -  O reacție rapidă la incidente critice 
 
-  Gestionarea dispozitivelor și echipamentelor într-un mod proactiv, agil și adaptabil 
 
-  Monitorizarea performanței serviciilor și detectarea momentului cînd calitatea sa cade sub nivelul agreat. 
 
-  Identificarea riscurilor la care este expusă infrastructura dvs. și aplicarea soluțiilor de rezolvare sau minimizarea acestora. 
 
-  Reducerea timpului de nefuncționare a serviciilor 
 
-  Creșterea calității serviciilor și a performanței afacerii