Serviciul de gestionare a infrastructurii IT este despre administrarea și gestionarea tehnologiilor, informațiilor și datelor într-un mod proactiv. Domeniul său de aplicare variază de la desktop la rețea, stocare, date, securitate și servicii bazate pe cloud - fără a uita de oamenii angajați pentru a menține totul funcțional.
Scopul principal al serviciului de gestionare a infrastructurii IT este minimizarea timpului de nefuncționare a serviciilor. În plus, o echipă de întreținere IT care furnizează servicii de administrare a infrastructurii este responsabilă pentru probleme, inclusiv managementul ciclului de viață al activelor, problemele de rețea și conectivitate, precum și de întreținerea dispozitivelor.
De ce ați considera outsourcing-ul o soluție în gestionarea infrastructurii IT. Care sunt beneficiile?
- O reacție rapidă la incidente critice
- Gestionarea dispozitivelor și echipamentelor într-un mod proactiv, agil și adaptabil
- Monitorizarea performanței serviciilor și detectarea momentului cînd calitatea sa cade sub nivelul agreat.
- Identificarea riscurilor la care este expusă infrastructura dvs. și aplicarea soluțiilor de rezolvare sau minimizarea acestora.
- Reducerea timpului de nefuncționare a serviciilor
- Creșterea calității serviciilor și a performanței afacerii