Pe parcursul dezvoltării companiei, problemele tehnice se intensifică și tind să devină tot mai complexe. Adesea utilizatorii nu știu cum să gestioneze corect aceste probleme și pierd prea mult timp încercînd să le rezolve astfel pierzînd timp care putea fi folosit în sarcinile sale de lucru. Serviciile helpdesk reprezintă un instrument esențial pentru compania Dvs. în scopul de optimiza și eficientiza lucru utilizatorilor.
Nu suntem ca toți ceilalți, nu angajam personal pentru a răspunde la telefon, a înregistra sarcina Dvs. și de a spune că veți fi apelat de un expert tehnic. Vom face tot posibilul ca problema Dvs. să fie rezolvată în cel mai scurt timp după apel sau mesaj, veți fi mereu la curent despre statutul curent al problemei și cît mai poate dura pînă la rezoluția acesteia.
Avantaje
- SLA, vom conlucra în baza unui Acord privind Nivelul de Servicii agreat
- Asistență online și servicii de intervenție(restabilirea serviciului în caz de urgență, asistență și îndrumare tehnică, asistență operaționale, documentație tehnică)
- Punct de contact unic
- Interacțiune în timp real
- Baza de cunoștințe
- Flexibilitate și adaptabilitate la nevoile clienților